SAP Bussiness logga

Det optimala affärssystemet för små & medelstora företag

Service och eftermarknad

Effektivisera din kundservice med SAP Business One

Med Service-modulen i SAP Business One hanterar du enkelt garantier, serviceavtal och inkommande ärenden.

Genom att få tillgång till realtidsinformation kan du ge snabba och korrekta svar, lösa problem effektivt och säkerställa en hög servicenivå. Förenkla administrationen, förbättra kundrelationerna och skapa en smidig serviceupplevelse. Med bättre översikt och kontroll kan du optimera eftermarknaden och stärka ditt företags kundnöjdhet.

Mobil

Mobil Service App

Med vår mobila serviceapp får din servicepersonal tillgång till realtidsinformation och kan agera direkt. Att hantera och utföra serviceärenden har aldrig varit enklare – effektivisera arbetet, förbättra kundupplevelsen och säkerställ snabbare insatser var du än befinner dig.

Se video
Tre rapporter med checkbox

Serviceavtal

Med SAP Business One får du full översikt över dina serviceavtal, inklusive tjänster, garantier, täckningsgrader och utförda serviceåtgärder. Spåra återkommande transaktioner och säkerställ att inget missas – optimera administrationen och ge dina kunder en pålitlig serviceupplevelse.

Förstoringsglas med två kugghjul

Serviceärenden

Koppla enkelt samman affärspartners med ett eller flera serviceärenden och få en tydlig överblick över tidigare lösningar, planering, bilagor, aktiviteter och relaterade dokument. Säkerställ snabb och smidig ärendehantering för bättre kundservice och effektivare arbetsflöden.

Pris

Lösningsdatabas

Med en lösningsdatabas får du omedelbar tillgång till realtidsinformation för att snabbt besvara kundfrågor och lösa problem effektivt. Interagera smidigt med kunder, ge korrekta svar och säkerställ en hög servicekvalitet – varje dag.

Tårtdiagram

Basdata för kundutrustning

Arbetar ni med serienummer eller batchnummer? Med SAP Business One får ni full översikt över historik, transaktioner samt kopplade serviceavtal och serviceärenden för varje specifik artikel. Säkerställ spårbarhet och effektiv hantering av kundutrustning.

SAP Business One ger dig full kontroll och effektivitet i hanteringen av serviceavtal, serviceärenden och kundutrustning. Genom realtidsinformation och en komplett översikt kan du förbättra arbetsflöden, höja servicekvaliteten och säkerställa snabba, pålitliga lösningar för dina kunder. Optimera din kundservice, förbättra eftermarknaden och stärk dina kundrelationer med hjälp av våra smidiga och kraftfulla verktyg.

Boka demo